DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nä, nu händer det ingenting igen

4 posters

Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  fisalisa mån jan 05, 2009 11:46 am

Nåt måste väl hända i någons liv? Uppdatera mig! Jag är uttråkad...
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Anna-Karin mån jan 05, 2009 11:58 am

Händer?

Jag har legat i soffan och kollat på TV/läst böcker i flera dagar Smile Och igår var vi på Maxi också, och tog en promenad... Fast jag har iofs planerat att göra inget alls så mycket jag kan, för sen måste man ju jobba...

Ska gå och träna idag kl 12, om nån är intresserad av att följa med. I em ska jag nog se Mamma Mia på bränd DVD, om jag bemästrar DVD-brännaren. Man måste passa på när Ola inte är hemma, eftersom han Verkligen Inte vill se filmen.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  fisalisa mån jan 05, 2009 3:35 pm

Själv håller jag fortfarande på och försöker ta tag i mitt liv. Det går sådär. Tror att jag helt enkelt blivit dum i huvudet av att vara i Indien. Dessutom har jag fått en feting till jetlag.

Var i Tokholm i helgen och hejsade på far, Marianne och brorfamiljen. Där fanns en mage som jag inte tror att AK är avundsjuk på. Du ligger i lä om vi säger så. Å andra sidan så ska den bäbben titta ut i världen redan om typ 7 veckor.

Jaha, vad händer mer i mitt liv. Jag är en mästersurfare av oväsentlig information, så mycket kan jag avslöja.

Mamma Mia, den är rätt söt faktiskt. Hade ingen aning om vad storyn handlade om, hade varken positiva eller negativa förväntningar på filmen. Såg den sen på flyget mellan Paris och Chennai. Det var en absolut en "glad-film". Ville dock sjunga med hela tiden och det är direkt olämpligt när man sitter i ett flygplan med en massa folk som inte tittar på just den sekvensen av filmen, eller ens den filmen eller ens film över huvud taget.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Anna-Karin mån jan 05, 2009 4:29 pm

Du hade blivit som skäggmannen i TV-reklamen för nån rökavvänjningsnässpray Smile Zoomix? Zonnix? Nåt sånt... Som sitter och sjunger högt i ett flygplan till musik som man inte förstår vad det är samtidigt som han trummar vildsint i luften och möjligen på sina ben. Hade du sjungit med hade det slutat som för honom, du hade blivit upplyft ur sätet av en gigantisk gripklo. Man lär sig mycket av att se på TV.

Jag visste inte att din bror skulle ha en knodd till... Men nej, jag är inte avundsjuk. Just den där näst sista månaden har jag fattat det som att man har en härlig kombination av tryck både på diafragman och blåsan samtidigt, att man inte kan ligga på rygg, sitta normalt eller andas som man vill. Men vi ska ju alla den vägen vandra...
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  HelenY tis jan 06, 2009 10:28 am

Jag Pluggar fortfarande, så jag är död för omvärlden i ytterligare ett par dagar (tenta på tors). Sen tänker jag fira att det hemska är över genom att åka till U-red på fre. Nån som är intresserad?
Jag hade mitt Praktiska Prov igår, förresten (kl 17!). Det gick bra, men jag fick gräva fram saker ur en kunskapsbank som jag inte visste fanns. Där har jag inte letat på typ två år.... Hon var inte Djupt imponerad heller, men som sagt, det gick bra.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  fisalisa tis jan 06, 2009 2:27 pm

Jag tror att jag skulle vilja åka till Ullared. Nåt kul måste hända i mitt liv. Jag är ytterst uttråkad. Vet inte om det är nåt särskilt jag behöver köpa där, men det ska nog gå att hitta på nåt.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  HelenY tis jan 06, 2009 11:52 pm

Vi hörs tors em/kväll ok?
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Anna-Karin ons jan 07, 2009 10:23 am

Hmm.. jag vill åka till Ullared, men det går såklart inte. Så jag stannar hemma och jobbar den här gången också.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Cissi ons jan 07, 2009 12:21 pm

Om vi kan åka vid lunch på fredag (till Ullared that is) är jag sugen på att åka med. Pretty please with sugar on top?
Jag har ett möte mellan 10 och 11:45 som jag måste vara med på, men efter det så...Jag är i akut behov av nya jeans eftersom jag använt de gamla sönder och samman - de sprack i grenen häromdan. Synnerligen ocharmigt.
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  HelenY tor jan 08, 2009 12:36 am

Tja, alltså.. Jag gör ju INGENTING efter torsdag kl 14 Cool så jag har inga problem med att åka då. Men jag vill INTE vara kvar tills kl 20. Det blir inte 'gå i massor med timmar och prova allt man ser'. Jag vill åka hem vid typ 17 eller nåt.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  HelenY tor jan 08, 2009 12:38 am

AK vill du ha nåt? Tvål eller schampo eller en röd väska eller nåt? Jag kan handla.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Cissi tor jan 08, 2009 2:41 pm

Jag känner inte heller för nån monstershopping. Jeans vill jag ha...och tvättmedel. Sen är jag nöjd. Tror jag. Dessutom vill jag gärna vara hemma till 20 så att jag kan vältra mig i familjeunderhållning på tv i form av Let's Dance-premiär. Så vad sägs? Kan ni plocka upp mig på mölndalsvägen vid 12 på fredagen?

Helen - håller tummarna för din tenta så de är blå - hoppas det gick vägen!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  HelenY tor jan 08, 2009 5:06 pm

Det Hemska är över!!!! Hurra!
Deal med upphämtning, men vettu, Mölndalsvägen är lång.. Smile Mer exakt och en exakt tid, så ses vi.
Lisa; ska jag hämta dig typ 10 min innan så drar vi direkt sen?
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Nä, nu händer det ingenting igen Empty Sv: Nä, nu händer det ingenting igen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet