DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

3 posters

Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  fisalisa sön apr 05, 2009 9:33 pm

Ok, tänk er den värsta träningsvärk ni någonsin haft och så multiplicerar ni det med 10 ungefär så kanske ni kan föreställa er hur ont jag har nu. Jag hittar hela tiden nya muskler som gör ont, jag kan inte gå, inte resa på mig, inte sätta mig, inte vända på mig i sängen. Jag har aldrig kännt mig så handikappad, seriöst alltså. Tror inte att jag kommer att kunna ta mig till skolan imorgon. Inte ens med bil. Jag måste ju ta mig ner för trappen hemma och det går inte.

Det här är alltså så jävla mycket värre än Samariavärken... Eller kanske är smärtan ungefär lika stor, fast nu är det precis hela kroppen som gör ont och inte bara vaderna.

Varför känns det så här då, kanske ni undrar... Igår hade vi möhippa för Kattis. Det var... kul... Jag rekommenderar nedanstående... varmt... verkligen...

http://www.armyfitness.se/web/pages/start/index.php
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty Sv: ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  Anna-Karin mån apr 06, 2009 9:15 am

Hihihi, jag lyckades inte få ut så specifik info från hemsidan, men jag ser framför mig hur ni typ ålar medelst hasar, klättrar över plank och alla får göra 100 armhävningar med klapp för att en tjock person inte klarar beep-testet Very Happy

Själv har jag ägnat helgen åt att skruva IKEA-garderob och byta däck. Det gav ingen träningsvärk, lyckligtvis. Fast som kompensation börjar mina fötter anta en mer och mer svullen attityd, och det gör ont under heeela fötterna (som efter 5 timmars maklig promenad på stan) att stå upp i mer än 10 minuter. Då är det ju tur att man inte jobbar i affär.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty Sv: ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  fisalisa mån apr 06, 2009 10:57 am

Det var faktiskt inte så mycket ålande och klättrande. Mer ganska vanliga övningar, fast med hårdare press, dvs om man slutar så måste hela gruppen börja om, vilket leder till att man gör 3 ggr så mycket som man egentligen orkar. Det är dåligt. Och ja, idag är jag hemma. Jag kallar det att vara sjuk...

AK: Du använder väl stödstrumpor???!!!
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty Sv: ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  Cissi mån apr 06, 2009 12:08 pm

Det där med fötterna låter precis som jag kände det när jag var med i dSex, vägde 120 kg, arrade gasque och stod upp 14 timmar i sträck i princip. Jävlar vad ont man hade i fötterna då. Lider emd dig, A-K... Rolling Eyes
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty Sv: ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  Anna-Karin mån apr 06, 2009 2:14 pm

Jag använder stödstrumpor sisådär varannan dag (jag har inte mer än 7 par, och vi tvättar varannan vecka). Men jag får väl köpa flera.

Idag har jag klippt mig, hurra! På lunchen, utan att sitta med färgsmet i håret flera timmar. Befrielse! Och så blev det typ 1/3 så dyrt (350 kr). Man kanske skulle börja hemfärga istället? Eller helt enkelt stå ut med sin naturliga hårfärg - som väl snart är grå, iofs.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

ajajajajajajajajajajaj!!!!!! Empty Sv: ajajajajajajajajajajaj!!!!!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet