DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Givande påsk?

4 posters

Gå ner

Givande påsk? Empty Givande påsk?

Inlägg  Anna-Karin ons apr 15, 2009 11:16 am

Så, hur har påsken varit för alla? Jag har latat mig så mycket jag orkat, och endast gjort nytta genom att plantera balkongväxter och putsa fönster. Har också köpt säsong 1-4 av Grey's Anatomy för att ha nåt att göra när jag är hemma på dagarna Smile

Nån som gjort nåt spännande?
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Givande påsk? Empty Sv: Givande påsk?

Inlägg  Cissi tor apr 16, 2009 11:54 am

Jag började påsken (läs långfredagen) med att vara ohemult bakfull tillsammans med min ännu bakfullare sämre hälft. Fan, det märks att man börjar bli gammal. Parmiddag med en höggravid kvinna i sällskapet borde bli en nykter och städad tillställning tycker man. Allt var Olas sprits fel Rolling Eyes

I övrigt har jag mest varit ute i det fina vädret (cyklat och åkt på bilutflykt) och så har jag varit hemma hos mina föräldrar en sväng. Dessutom fick jag äntligen tummen ur och köpte mig en cykelhjälm i påskpresent cheers Hittade en på Stadium som fatkiskt var så snygg som en cykelhjälm kan bli (svart med ett blommönster i svagt bronsguld) och svindyr (499 kr minus en StadiumCard-rabatt på 20%) så den fick det bli. Känns konstigt nog rätt bra att ta på sig den på morgonen. Som sagt: Fan, det märks att man börjar bli gammal Rolling Eyes
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Givande påsk? Empty Sv: Givande påsk?

Inlägg  HelenY tor apr 16, 2009 5:38 pm

Jag var hos svärföräldrarna tillsammans med Jans bror (och Jan, naturligtvis Smile ) på långfredagen. Kul.
Sen åkte vi hemhem på påskafton varefter Jan tillbringade hela eftermiddagen med att gjuta betonggolv i Lis källare. Jag fick åka och inhandla ett par mammajeans och en jeanskjol. Mycket bra.
I måndags åt vi middag med min släkt och åkte hem hit igen.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Givande påsk? Empty Sv: Givande påsk?

Inlägg  fisalisa lör apr 18, 2009 1:28 pm

Varit hemma i Klenshyttan och träffat familjen. Delat säng med en livligt sparkande 3-åring som på natten är totalt döv och alltså okontaktbar... Den nya bebben är söt, men inte så nöjd med livet känns det som. Låter nämligen en hel del. Annars hände inte så mycket. Fick sitta en stund i skogen och fundera över livet, det var skönt, men hjälpte inte så mycket tyvärr.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Givande påsk? Empty Sv: Givande påsk?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet