DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Under kvällens spelkvällsbaluns...

2 posters

Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Cissi lör sep 20, 2008 4:30 pm

...slipper ni oroa er för att bli smittade av mig konstiga infektion. Jag åker hem till Kristofer & Madde istället, undviker nogsamt alkohol och ser på när de andra lagar mat. Dyker upp lite folk jag inte sett på länge som jag gärna vill säga hej till. Dessutom har Madde lurat med nån singelkillkompis till henne bara för min skull. Så man får ju pallra sig dit med salmonella och parasiter och allt och se så chic ut som man bara kan efter en femdagars magsjuka. Nåja. Jag är smalare än i måndags iaf Smile

Ha för övrigt mått helt okej idag, ingen feber och snäll mage. Det har jag firat med att sanera badrummet och plockat massvis hemma. Ska dammsuga och torka alla golv nu också. Skönt med lite ordning innan vi åker tillbaks till Minsk på tisdag. Den resan är för övrigt ett kapitel för sig, men jag blir trött och arg bara av att tänka på det just nu, så jag skriver av mig om det imorgon istället.

Se nu till att int ha FÖR roligt utan mig Wink Kram!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Sv: Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Cissi lör sep 20, 2008 4:38 pm

Förresten - imorgon tänkte jag ge mig ut på stan och köpa tjocka strumpbyxor och lite annat smått och gott inför min tvåveckorsdeportering till Sovjetunionen. Är det nån som har lust att följa med, eller möta upp för en fika på stan? Jag tror att min mage fixar te och en macka/bulle utsn större protester. Hade varit kul att ses och skvallra lite innan jag åker, trots att jag missar lördagskvällen.
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Sv: Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Anna-Karin lör sep 20, 2008 4:53 pm

Jag tror att jag har hyll-uppsättning och balkong-städning på morgondagens schema, men om det skulle visa sig gå jättefort så kan jag absolut tänka mig att ta mig ut på stan. Jag antar att jag ringer i så fall.

Vi har "shoppat" idag, dvs köpt 1st dörrmatta, 2st hyllor till toaletten på IKEA (Ola fick nästan panik av alla vaggande pensionärer och höggravida par, så det blev inget övrigt IKEA-tittande), 2 spanska-böcker, eftersom vi ska läsa Spanska som kvällskurs på onsdagar ett tag framöver, och ett par jeans till Ola. Det fanns ingen tid för mig att handla förrän efter det, och då var jag bajsnödig och måste dessutom köra Ola till Götaplatsen och lämna Nordstans snordyra P-hus, så det kändes inte som ett Bra Val att traska runt i affärer.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Sv: Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Anna-Karin mån sep 22, 2008 5:38 pm

Hehe, hylluppsättningen gick ju sådär - men efter att vi använt fel pluggar och fått ett jättehål i väggen fick Clas Ohlsson lösa problemet, så nu är hylljäveln uppe!

Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Sv: Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Cissi mån sep 22, 2008 11:58 pm

Jag är rädd för att skruva i väggar. Hu.



Så, hur hade ni det på spelkvällen nu då?
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Under kvällens spelkvällsbaluns... Empty Sv: Under kvällens spelkvällsbaluns...

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet