DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Alltså, det här med höst..

2 posters

Gå ner

Alltså, det här med höst.. Empty Alltså, det här med höst..

Inlägg  Anna-Karin mån sep 22, 2008 5:36 pm

Vad ska det vara bra för egentligen? Hösten alltså? Jag har börjat fungera efter dagsljuset och vaknar pigg som en lärka på helgmorgnarna kl 07 (då är det ljust!) och somnar framför TVn kl 20 (då är det mörkt!) som en medeltidsbonde.. Förutom TVn då. Det är väl rena turen om jag inte somnar på spinningpasset ikväll.

Sen ska det bli vinter och mörkt hela tiden. Fy fan. På vintern brukar jag dra mig till minnes hur det var att cykla till jobbet i sol, men jag brukar komma fram till att det aldrig kan ha inträffat. Det kommer i alla fall aldrig att hända igen.

Japp, här är vi på gott humör!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Alltså, det här med höst.. Empty Sv: Alltså, det här med höst..

Inlägg  Cissi tis sep 23, 2008 12:04 am

Jag kan dra ner oss ännu djupare i ångesten genom att meddela att jag nu återigen packat väskan och imorgon vid lunchtid boardar ett plan som tar mig och Magnus tillbaka till stilettklackarnas och parasiternas förlovade land. Där skall vi förlusta oss med 11-timmars arbetsdagar minst till nästa onsdag, troligen ännu längre. Bara sitta still, jobba, åka taxi och äta. Åh, joy...

SKA försöka få till nån slags långpromenad på helgen åtminstone!

Jag har hursomhelst bullat upp med både alcogel och ett litet reseapotek omutifall att jag åker på nån ny skit där borta. Håll tummarna för att jag klarar mig.

A-K: Köper en Kanebo till dig på jobbets kreditkort, vi kan göra upp betalningen när jag kommer hem. Nån annan som ska ha nåt?
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet