DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång

2 posters

Gå ner

JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång Empty JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång

Inlägg  HelenY tor mar 11, 2010 11:21 am

Jajamen! Det är JävlarAnamma-konsär på gång! På lördag. Ska bli mycket amusant.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång Empty Sv: JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång

Inlägg  Cissi sön mar 14, 2010 6:08 pm

Tack för alla de fins sms:en! Hoppas bakfyllemonstret är snällt mot dig Smile

Hur var konserten? Bevistade ni Källarn efteråt?
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång Empty Sv: JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång

Inlägg  HelenY mån mar 15, 2010 12:39 am

Jag gick faktiskt hem efter konserten, så jag var hemma redan typ halv tolv. Och då hade jag redan hunnit sätta Calle i en taxi hem för att han var för full för att vistas ute blad folk.. drunken
Det var en mycket bra konsert. Som jag sa till Lisa: de kom ihåg alla texter! Bara en sån sak. Och så var det bra låtval.
Jag har fortfarande öl i håret. Exclamation
Ingen Källarn alltså. Och inte nåt annat Chalmeristiskt heller, fast jag hade en animerad diskussion om saken med Srdan per sms. Han kollade på Slagsmålsklubben på Chalmers och det var nåt röj efteråt. Vi tänkte ev gå dit, men sen blev ju alla fulla och försvann och fick sättas i taxi. Så jag gick hem. Bra beslut såhär i backspegeln.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång Empty Sv: JA! Fast så fyller jag på med text för rubriken måste vara 9 karaktärer lång

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet