DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Flyttlådorna

3 posters

Gå ner

Flyttlådorna Empty Flyttlådorna

Inlägg  Anna-Karin ons maj 04, 2011 10:35 am

Helen och Lisa: Vill ni ha tillbaka kartongerna vi har lånat? Det finns två ouppackade Hornbach-lådor som är fulla med barnkläder i "mellanstorlekar", och så finns det 4 lådor till i vardagsrummet - men vi har ju lånat ett gäng från Olas pappa också, så Helen får i så fall tillbaka 10 slumpmässigt utvalda lådor.

Vi har ingen bra plan för lådorna annars. Vi kommer definitivt att kasta de som börjar bli trasiga på ett eller annat sätt - de flesta riktigt kassa tror jag kom från svärfar. Antar att övriga hamnar i källarförrådet, men Ola har lyckats bygga upp ett hat mot dem redan nu, så han kanske smyger iväg dem till återvinningsrummet istället Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Flyttlådorna Empty Sv: Flyttlådorna

Inlägg  fisalisa ons maj 04, 2011 6:10 pm

Tror inte att vi har behov av några flyttlådor, utom möjligtvis en eller max 2. Har ni plats i förrådet så är de era, har ni det inte så kan de för min del hamna i återvinningen.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Flyttlådorna Empty Sv: Flyttlådorna

Inlägg  HelenY ons maj 04, 2011 9:28 pm

Jan vill ha tillbaka lika många som han lånade av sin bror. Hur många det nu var... Fast jag tvivlar på att Roger vill ha några lådor. Vi får återkomma när Jan har pratat med bror.
(Men för min del; Återvinn! Återvinn!
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Flyttlådorna Empty Sv: Flyttlådorna

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet