DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Jävlaranamma-konsär

2 posters

Gå ner

Jävlaranamma-konsär Empty Jävlaranamma-konsär

Inlägg  HelenY sön nov 09, 2008 11:27 am

Ojojoj. Skitbra konsär! Och vad Trevliga pojkar är när de är på JA. Jag blev stött på inte mindre än sex (6) gånger och tagen på bröna två. Och inga smyg-smekningar, heller. Nej här gäller rejäla 'tjena-bruden-tjoff-grepp' rakt framifrån. Man bli förvånad. Jag kom mig inte ens för att säga nåt. Två ggr!!
Sen fick jag gå före i kön till garderoben (fast inte till baren - tydligen går gränsen där) och fick gissa på ålder och avvärja efterfest-erbjudanden. Kort sagt en najs kväll.
Konsären då? Jo, Mycket bra. Gamla fina låtar och en Jörgen i toppform både med och utan skjorta. Det förekom även en kanindräkt på scen och på Jörgen. Och Tom kom ihåg nästan alla texter. Very Happy
Jag tänkte nästan strunta i att gå dit, för jag var så Fruktansvärt bakis, men det var bra att jag skärpte till mig och gick.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Jävlaranamma-konsär Empty Sv: Jävlaranamma-konsär

Inlägg  Anna-Karin mån nov 10, 2008 1:00 pm

Tack för det fina referatet. Hade nån klämt mig på nassarna just nu hade de fått stryk, rent reflexmässigt Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet