DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lantlig bebislycka

4 posters

Gå ner

Lantlig bebislycka Empty Lantlig bebislycka

Inlägg  Anna-Karin tor sep 18, 2008 9:27 pm

Idag har jag varit och tittat på bebis! Jag misslyckades dock med ambitionen att peta på honom, eftersom jag har svårt att liksom be om att få hålla barn. Känns på nåt skumt sätt ungefär som att få be om att få ta nån på brösten - jag vet inte varför. Jag har dock inga problem med att ta folk på brösten om de erbjuder mig clown Har heller inga problem med att hålla i ungar som nån ger till mig, även om de små liven själva brukar misstycka ganska rejält.

Hur som helst var det en gullig krabat, och som alltid så är man helt oförstående till att den där har bott inuti hennes mage! Som om man var typ 4 år och inte kunde förstå.. så kan man inte förstå det fast man är 32.

Lite märkligt att se transformationen från nyutexad tjej med bostadsrätt till rosig småbarnsmor i landsbygdsvilla på ett drygt år också, men lyckligtvis är hon den Bra typen av mamma, som inte går så helt upp i sin nya roll att hon glömmer vem hon är. Som vissa andra jag träffat.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Lantlig bebislycka Empty Sv: Lantlig bebislycka

Inlägg  HelenY fre sep 19, 2008 3:59 pm

Anna-Karin skrev:..som inte går så helt upp i sin nya roll att hon glömmer vem hon är. Som vissa andra jag träffat.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Lantlig bebislycka Empty Sv: Lantlig bebislycka

Inlägg  fisalisa fre sep 19, 2008 5:18 pm

jaha, där såg det märkligt tomt ut i Helens inlägg så jag måste naturligtvis skriva ett eget så jag kan se om det finns nåt hemligt där...
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Lantlig bebislycka Empty Sv: Lantlig bebislycka

Inlägg  Cissi fre sep 19, 2008 10:08 pm

Sjysst feature eller bugg?
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Lantlig bebislycka Empty Sv: Lantlig bebislycka

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet