DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fetto-Karin

3 posters

Gå ner

Fetto-Karin Empty Fetto-Karin

Inlägg  Anna-Karin ons nov 26, 2008 6:39 pm

Jaha. Då vet jag var JAG ska göra på lördag i alla fall.

Jag ska ju inte klippa mig.

Jag ska prova muddbyxor.

Jag har idag lyckats med bedriften att spräcka de byxor jag har på mig så att tyget precis bredvid dragkedjan gått sönder. Dragkedjan är av fjollig modell och sitter i sidan, så när tyget gick sönder gick även själva dragkedjan sönder och gick inte att dra ner - gissa om jag blev förvånad när jag skulle gå på toaletten Smile Tillslut fick jag riva sönder lite mer tyg för att kunna dra ner byxorna (utan att dra ner dragkedjan), så nu är jag officiellt ett fetto. Ett fetto med trasiga kläder.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fetto-Karin Empty Sv: Fetto-Karin

Inlägg  HelenY ons nov 26, 2008 9:21 pm

Jag är inte Så tjock, men min nyårsklänning är just nu inte Min nyårsklänning. Utan den tillhör någon som väger typ 100 kg mindre än mig. Ja, eller typ..
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fetto-Karin Empty Sv: Fetto-Karin

Inlägg  Cissi tor nov 27, 2008 12:17 pm

Ääh...A-K, du FÅR ju vara ett fetto, du är gravid! Man skall vara ett fetto då. Comes with the package.

Det är en jävla tur att jag tränat spinning både lördag, måndag och tisdag och käkat sallad till lunch. Idag blir det sushi. Har inte ens vågat prova min nyårsklänning, men kan garantera att den inte går på. Helen, hur går det med träningskortet? Jag behöver nån att hetsa med!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fetto-Karin Empty Sv: Fetto-Karin

Inlägg  Anna-Karin tor nov 27, 2008 3:03 pm

Jag ska gå på cykel-cirkel på lördag! Jag SKA! (Har latat mig för mycket och tyckt synd om mig själv, men det finns inga ursäkter just på lördag...). Vi får väl se om jag får på mig spinningbyxorna Wink
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fetto-Karin Empty Sv: Fetto-Karin

Inlägg  HelenY fre nov 28, 2008 5:35 pm

Jag SKA! Jag har bara inte haft tid. Hoppas att jag hinner imorron innan () kommer. Ska på julbord på kvällen. Känns ju bra såhär i fetto-tider. rendeer
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fetto-Karin Empty Sv: Fetto-Karin

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet